Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15127
Назва: Two industry giants: Adidas and Nike
Автори: Hovorina, Valeriya
Ключові слова: Adidas
Nike
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Hovorina V. Two industry giants: Adidas and Nike / Valeriya Hovorina // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 15-16.
Короткий огляд (реферат): Both companies are developing new products, combining technologies that have already gained popularity among models. Often the novelty is collected as a designer, assembling the running technology in a new silhouette. The main focus is on marketing. Innovation is in second place. The example of the football market clearly shows the real share of new products in the huge range of products that fill the shelves of Adidas and Nike. Among the usual packs, various updates, remakes and similar "novelties" there will be very few really new ones.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15127
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hovorina.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.