Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHovorina, Valeriya-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:40:00Z-
dc.date.available2022-06-10T09:40:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationHovorina V. Two industry giants: Adidas and Nike / Valeriya Hovorina // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 15-16.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15127-
dc.description.abstractBoth companies are developing new products, combining technologies that have already gained popularity among models. Often the novelty is collected as a designer, assembling the running technology in a new silhouette. The main focus is on marketing. Innovation is in second place. The example of the football market clearly shows the real share of new products in the huge range of products that fill the shelves of Adidas and Nike. Among the usual packs, various updates, remakes and similar "novelties" there will be very few really new ones.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectAdidasuk
dc.subjectNikeuk
dc.titleTwo industry giants: Adidas and Nikeuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hovorina.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.