Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15125
Назва: Prada-Fashion as philosophy
Автори: Yaroshevich, Maria
Ключові слова: Prada-Fashion
philosophy
the Prada brand
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Yaroshevich M. Prada-Fashion as philosophy / Maria Yaroshevich // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 12-13.
Короткий огляд (реферат): The main idea Prada's brand is not to do what other brands do. The Prada brand is the modern concept of beauty. A similar manifestation of beauty can be seen in contemporary art, in models with a non-standard appearance, in modern interior design. Creative people have ceased to satisfy the standards of beauty that have been established for centuries, so they are trying to create something new, more beautiful than it was before. The brand's bags, shoes and travel accessories are the coveted items of fashionistas all over the world. Also, Prada believes that the standards of beauty and the idea that fashion is only glamor are outdated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15125
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroshevich Maria.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.