Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15124
Назва: Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики
Автори: Університет Ушинського
Ключові слова: круглий стіл
бренд-менеджмент
конкуренція
ринкове середовище
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – 41 с.
Короткий огляд (реферат): Бренд є концентрацією та квінтесенцією ідеї й цінностей. Він не існує сам по собі, а завжди пов’язаний з певною метою та конкуренцією в ринковому середовищі. На тлі інших брендів він допомагає бізнесу розповісти власну історію. Серед розмаїття продуктів споживач отримує через бренд певний меседж. Брендинг – це розвиток культури, філософії та бренду як окремого підприємства, установи, товару чи послуги, і, навіть конкретної особистості, що позиціонує себе на ринку. 17 листопада 2021 року було проведено у міжнародному форматі круглий стіл, в якому взяли участь науково-педагогічні працівники, студенти та аспіранти України та Китаю. В рамках Меморандуму про співробітництво кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності Університету Ушинського разом з Аньхойським університетом фінансів та економіки організували цю міжнародну зустріч. До неї долучились ЗВО – партнери Університету Ушинського. Збірник включає програму заходу та матеріали виступів учасників. Може бути корисним для здобувачів різних рівнів освіти за спеціальностями 034 «Культурологія», 033 «Філософія», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», а також для всіх, кого цікавить ця проблематика. Захід проведено в межах україно-китайського освітньо-наукового проєкту «Освіта в глобалізованому суспільстві: філософія, менеджмент, культура (сучасні тенденції, економічні опції та міжнародні практики)».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15124
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
brend.pdf3.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.