Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУніверситет Ушинського-
dc.date.accessioned2022-06-10T08:53:57Z-
dc.date.available2022-06-10T08:53:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – 41 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15124-
dc.description.abstractБренд є концентрацією та квінтесенцією ідеї й цінностей. Він не існує сам по собі, а завжди пов’язаний з певною метою та конкуренцією в ринковому середовищі. На тлі інших брендів він допомагає бізнесу розповісти власну історію. Серед розмаїття продуктів споживач отримує через бренд певний меседж. Брендинг – це розвиток культури, філософії та бренду як окремого підприємства, установи, товару чи послуги, і, навіть конкретної особистості, що позиціонує себе на ринку. 17 листопада 2021 року було проведено у міжнародному форматі круглий стіл, в якому взяли участь науково-педагогічні працівники, студенти та аспіранти України та Китаю. В рамках Меморандуму про співробітництво кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності Університету Ушинського разом з Аньхойським університетом фінансів та економіки організували цю міжнародну зустріч. До неї долучились ЗВО – партнери Університету Ушинського. Збірник включає програму заходу та матеріали виступів учасників. Може бути корисним для здобувачів різних рівнів освіти за спеціальностями 034 «Культурологія», 033 «Філософія», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», а також для всіх, кого цікавить ця проблематика. Захід проведено в межах україно-китайського освітньо-наукового проєкту «Освіта в глобалізованому суспільстві: філософія, менеджмент, культура (сучасні тенденції, економічні опції та міжнародні практики)».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectкруглий стілuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectринкове середовищеuk
dc.titleБренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практикиuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
brend.pdf3.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.