Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14781
Назва: Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу
Інші назви: Formation of competence of intercultural communication from the standpoint of the Frame approach
Автори: Горіна, Жанна Дмитрівна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Ключові слова: міжкультурне спілкування
фреймовий підхід
міжкультурнокомунікативна компетентність
intercultural communication
frame approach
intercultural communicative competence
Дата публікації: 2011
Видавництво: Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Горіна Ж. Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу / Ж. Горіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 101. - С. 100-109.
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено методичний зміст терміна «фрейм» як одного зі способів подання стереотипної ситуації. Запропоновано дидактичні принципи і педагогічні умови реалізації фреймового підходу у ВЗО. The article clarifies the methodological meaning of the term "frame" as one of the ways to present a stereotypical situation. Didactic principles and pedagogical conditions of realization of the frame approach in VZO are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14781
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horina Zhanna Dmytriivn 2011.pdf392.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.