Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14781
Title: Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу
Other Titles: Formation of competence of intercultural communication from the standpoint of the Frame approach
Authors: Горіна, Жанна Дмитрівна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Keywords: міжкультурне спілкування
фреймовий підхід
міжкультурнокомунікативна компетентність
intercultural communication
frame approach
intercultural communicative competence
Issue Date: 2011
Publisher: Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка
Citation: Горіна Ж. Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу / Ж. Горіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 101. - С. 100-109.
Abstract: У статті уточнено методичний зміст терміна «фрейм» як одного зі способів подання стереотипної ситуації. Запропоновано дидактичні принципи і педагогічні умови реалізації фреймового підходу у ВЗО. The article clarifies the methodological meaning of the term "frame" as one of the ways to present a stereotypical situation. Didactic principles and pedagogical conditions of realization of the frame approach in VZO are offered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14781
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horina Zhanna Dmytriivn 2011.pdf392.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.