Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382
Назва: Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу
Інші назви: Methodological preconditions for investigating psychological aspects of marital family business
Автори: Тихопой, О. В.
Ключові слова: сімейний подружній бізнес
задоволеність шлюбом
задоволеність працею
marital family business
marriage satisfaction
labor satisfaction
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Тихопой О. В. Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу / О. В. Тихопой // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 61-65.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано методологічне підґрунтя до вивчення актуального феномену сучасності – сімейного подружнього бізнесу. Наведені основні моделі аналізу проблематики, розроблено та запропоновано зміст системостворюючих факторів дослідження. The article presents some methodological basis for investigating marital family business; characterizes some main approaches and models; substantiates the methodological approach of investigation; points out some main problematic aspects of the psychology of marital family business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Е.V. Tykhopoy 2009.pdf92.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.