Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТихопой, О. В.-
dc.date.accessioned2022-04-01T08:30:42Z-
dc.date.available2022-04-01T08:30:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТихопой О. В. Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу / О. В. Тихопой // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 61-65.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382-
dc.description.abstractУ статті запропоновано методологічне підґрунтя до вивчення актуального феномену сучасності – сімейного подружнього бізнесу. Наведені основні моделі аналізу проблематики, розроблено та запропоновано зміст системостворюючих факторів дослідження. The article presents some methodological basis for investigating marital family business; characterizes some main approaches and models; substantiates the methodological approach of investigation; points out some main problematic aspects of the psychology of marital family business.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectсімейний подружній бізнесuk
dc.subjectзадоволеність шлюбомuk
dc.subjectзадоволеність працеюuk
dc.subjectmarital family businessuk
dc.subjectmarriage satisfactionuk
dc.subjectlabor satisfactionuk
dc.titleМетодологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесуuk
dc.title.alternativeMethodological preconditions for investigating psychological aspects of marital family businessuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Е.V. Tykhopoy 2009.pdf92.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.