Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382
Title: Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу
Other Titles: Methodological preconditions for investigating psychological aspects of marital family business
Authors: Тихопой, О. В.
Keywords: сімейний подружній бізнес
задоволеність шлюбом
задоволеність працею
marital family business
marriage satisfaction
labor satisfaction
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Тихопой О. В. Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу / О. В. Тихопой // Наука і освіта. – 2009. – №9. – С. 61-65.
Abstract: У статті запропоновано методологічне підґрунтя до вивчення актуального феномену сучасності – сімейного подружнього бізнесу. Наведені основні моделі аналізу проблематики, розроблено та запропоновано зміст системостворюючих факторів дослідження. The article presents some methodological basis for investigating marital family business; characterizes some main approaches and models; substantiates the methodological approach of investigation; points out some main problematic aspects of the psychology of marital family business.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Е.V. Tykhopoy 2009.pdf92.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.