Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14331
Title: До проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗ
Other Titles: On the problem of diagnosing neurodynamic, individual - typological and personal characteristics of school-leaving youth and the 1st-2nd students
Authors: Малхазов, О. Р.
Keywords: комплекс БКНКК
базова "тестова батарея"
факторна та кластерна структура
психологічний та психофізіологічний профіль особистості
complex
basic "test battery"
factorial and cluster structure
psychological and psychophysiological profile of an individual
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Малхазов О. Р. До проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗ / О. Р. Малхазов // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 140-145.
Abstract: У статті експериментально обґрунтовано діагностичну доцільність використання комплексу та запропонованої базової "тестової батареї". З’ясовано, чим факторна структура досліджуваних показників відрізняється за змістовним наповненням, часткою впливу на кінцевий результат діагностування психологічних профілів юнаків, дівчат випускних класі та студентів І-ІІ курсів ВНЗ. The article provides experimental substantiation of diagnostic and practical significance of using a complex and suggested basic "test battery". It is established that factorial structure of tested indicators differs by the content and the degree of influence on the final result of diagnosing psychological profiles of school leaving youth and 1st - 2nd year university students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14331
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.R. Malzahov 2009.pdf155.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.