Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалхазов, О. Р.-
dc.date.accessioned2022-03-30T09:32:32Z-
dc.date.available2022-03-30T09:32:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМалхазов О. Р. До проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗ / О. Р. Малхазов // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 140-145.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14331-
dc.description.abstractУ статті експериментально обґрунтовано діагностичну доцільність використання комплексу та запропонованої базової "тестової батареї". З’ясовано, чим факторна структура досліджуваних показників відрізняється за змістовним наповненням, часткою впливу на кінцевий результат діагностування психологічних профілів юнаків, дівчат випускних класі та студентів І-ІІ курсів ВНЗ. The article provides experimental substantiation of diagnostic and practical significance of using a complex and suggested basic "test battery". It is established that factorial structure of tested indicators differs by the content and the degree of influence on the final result of diagnosing psychological profiles of school leaving youth and 1st - 2nd year university students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectкомплекс БКНККuk
dc.subjectбазова "тестова батарея"uk
dc.subjectфакторна та кластерна структураuk
dc.subjectпсихологічний та психофізіологічний профіль особистостіuk
dc.subjectcomplexuk
dc.subjectbasic "test battery"uk
dc.subjectfactorial and cluster structureuk
dc.subjectpsychological and psychophysiological profile of an individualuk
dc.titleДо проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗuk
dc.title.alternativeOn the problem of diagnosing neurodynamic, individual - typological and personal characteristics of school-leaving youth and the 1st-2nd studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.R. Malzahov 2009.pdf155.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.