Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13651
Назва: Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузика
Автори: Гузик, Н. В.
Ключові слова: компетентнісний підхід
авторська школа М. П. Гузика
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гузик Н. В. Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузика / Н. В. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 173-176.
Короткий огляд (реферат): На тему компетентнісного підходу вже написано чимало. Ця праця – з цієї ж проблеми. Але вона суттєво відрізняється від раніше опублікованих. Тут уперше подано нетрадиційні підходи до типології компетентності. Крім цього, новим є той зміст, який ми вкладаємо в сутність ключових компетентностей. Новими для шкільної традиції є і технологічні складові формування компетентності в школярів. Отже, тут з компетентністного підходу до навчання по-суті майже все нове і не традиційне.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13651
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khuzyk (inn).pdf535.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.