Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11637
Назва: Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема
Інші назви: Self-management of future primary school teachers as a pedagogical problem
Автори: Симодейко, С. І.
Ключові слова: самоменеджмент
складові самоменеджменту
педагогічний самоменеджмент
self-management
components of self-management
pedagogical self-management
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Симодейко С. І. Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема / С. І. Симодейко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 209-212.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано шляхи формування професійного самоменеджменту майбутніх учителів початкових класів, визначені складові самоменеджменту, окреслено напрями вдосконалення підготовки студентів, пов’язані з інтенсифікацією навчального процесу та активізацією їх участі в ньому. The article substantiates the ways of forming professional self-management of future primary school teachers, identifies the components of self-management, outlines areas for improving student training related to the intensification of the educational process and intensification of their participation in it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11637
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Symodeiko S. I.2011.pdf133.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.