Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11637
Title: Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема
Other Titles: Self-management of future primary school teachers as a pedagogical problem
Authors: Симодейко, С. І.
Keywords: самоменеджмент
складові самоменеджменту
педагогічний самоменеджмент
self-management
components of self-management
pedagogical self-management
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Симодейко С. І. Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема / С. І. Симодейко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 209-212.
Abstract: У статті обґрунтовано шляхи формування професійного самоменеджменту майбутніх учителів початкових класів, визначені складові самоменеджменту, окреслено напрями вдосконалення підготовки студентів, пов’язані з інтенсифікацією навчального процесу та активізацією їх участі в ньому. The article substantiates the ways of forming professional self-management of future primary school teachers, identifies the components of self-management, outlines areas for improving student training related to the intensification of the educational process and intensification of their participation in it.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11637
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Symodeiko S. I.2011.pdf133.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.