Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСимодейко, С. І.-
dc.date.accessioned2021-05-27T08:41:43Z-
dc.date.available2021-05-27T08:41:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСимодейко С. І. Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема / С. І. Симодейко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 209-212.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11637-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано шляхи формування професійного самоменеджменту майбутніх учителів початкових класів, визначені складові самоменеджменту, окреслено напрями вдосконалення підготовки студентів, пов’язані з інтенсифікацією навчального процесу та активізацією їх участі в ньому. The article substantiates the ways of forming professional self-management of future primary school teachers, identifies the components of self-management, outlines areas for improving student training related to the intensification of the educational process and intensification of their participation in it.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамоменеджментuk
dc.subjectскладові самоменеджментуuk
dc.subjectпедагогічний самоменеджментuk
dc.subjectself-managementuk
dc.subjectcomponents of self-managementuk
dc.subjectpedagogical self-managementuk
dc.titleСамоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeSelf-management of future primary school teachers as a pedagogical problemuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Symodeiko S. I.2011.pdf133.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.