Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимодейко, С. І.-
dc.date.accessioned2021-05-27T08:41:43Z-
dc.date.available2021-05-27T08:41:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСимодейко С. І. Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема / С. І. Симодейко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 209-212.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11637-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано шляхи формування професійного самоменеджменту майбутніх учителів початкових класів, визначені складові самоменеджменту, окреслено напрями вдосконалення підготовки студентів, пов’язані з інтенсифікацією навчального процесу та активізацією їх участі в ньому. The article substantiates the ways of forming professional self-management of future primary school teachers, identifies the components of self-management, outlines areas for improving student training related to the intensification of the educational process and intensification of their participation in it.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамоменеджментuk
dc.subjectскладові самоменеджментуuk
dc.subjectпедагогічний самоменеджментuk
dc.subjectself-managementuk
dc.subjectcomponents of self-managementuk
dc.subjectpedagogical self-managementuk
dc.titleСамоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeSelf-management of future primary school teachers as a pedagogical problemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Symodeiko S. I.2011.pdf133.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.