Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11592
Назва: Передумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжу
Інші назви: Prerequisites for the formation of marketing culture of the head of the pedagogical college
Предпосылки формирования маркетинговой культуры руководителя педагогического колледжа
Автори: Кушнір, І. І.
Ключові слова: маркетингова культура
рівні сформованості маркетингового досвіду
marketing culture
levels of formation of marketing experience
заходи формування маркетингової культури
measures of formation of marketing culture
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кушнир І. І. Передумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжу / І. І. Кушнір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 140-142.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано передумови формування маркетингової культури керівника освітнього навчального закладу в системі підвищення кваліфікації, визначено рівні та критерії сформованості маркетингового досвіду педагога, наведено результати попереднього етапу експерименту. The article substantiates the prerequisites for the formation of marketing culture of the head of educational training institution in the system of advanced training, the levels and criteria of formation of marketing experience of the teacher are defined, results of the previous stage of experiment are resulted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11592
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kushnir I. I. 2011.pdf116.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.