Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11592
Title: Передумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжу
Other Titles: Prerequisites for the formation of marketing culture of the head of the pedagogical college
Предпосылки формирования маркетинговой культуры руководителя педагогического колледжа
Authors: Кушнір, І. І.
Keywords: маркетингова культура
рівні сформованості маркетингового досвіду
marketing culture
levels of formation of marketing experience
заходи формування маркетингової культури
measures of formation of marketing culture
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кушнир І. І. Передумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжу / І. І. Кушнір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 140-142.
Abstract: У статті обґрунтовано передумови формування маркетингової культури керівника освітнього навчального закладу в системі підвищення кваліфікації, визначено рівні та критерії сформованості маркетингового досвіду педагога, наведено результати попереднього етапу експерименту. The article substantiates the prerequisites for the formation of marketing culture of the head of educational training institution in the system of advanced training, the levels and criteria of formation of marketing experience of the teacher are defined, results of the previous stage of experiment are resulted.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11592
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushnir I. I. 2011.pdf116.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.