Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнір, І. І.-
dc.date.accessioned2021-05-20T11:33:13Z-
dc.date.available2021-05-20T11:33:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКушнир І. І. Передумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжу / І. І. Кушнір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 140-142.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11592-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано передумови формування маркетингової культури керівника освітнього навчального закладу в системі підвищення кваліфікації, визначено рівні та критерії сформованості маркетингового досвіду педагога, наведено результати попереднього етапу експерименту. The article substantiates the prerequisites for the formation of marketing culture of the head of educational training institution in the system of advanced training, the levels and criteria of formation of marketing experience of the teacher are defined, results of the previous stage of experiment are resulted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмаркетингова культураuk
dc.subjectрівні сформованості маркетингового досвідуuk
dc.subjectmarketing cultureuk
dc.subjectlevels of formation of marketing experienceuk
dc.subjectзаходи формування маркетингової культуриuk
dc.subjectmeasures of formation of marketing cultureuk
dc.titleПередумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжуuk
dc.title.alternativePrerequisites for the formation of marketing culture of the head of the pedagogical collegeuk
dc.title.alternativeПредпосылки формирования маркетинговой культуры руководителя педагогического колледжаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushnir I. I. 2011.pdf116.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.