Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534
Назва: Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах
Інші назви: Creative approaches to the study of mathematics in primary school
Автори: Шевчук, І. В.
Ключові слова: творчість
складені текстові задачі
активізація розумової діяльності
аналітичне міркування
creativity
compound text tasks
activation of mental activity
analytical reasoning
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шевчук І. В. Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах / І. В. Шевчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 478-483.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлена актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів початкових класів засобами математики на різних етапах уроку при роботі над складеними текстовими задачами у процесі їх аналізу, а також при використанні ефективних методів їх розв’язування. The article highlights the urgency of the problem of developing creative thinking of primary school students by means of mathematics at different stages of the lesson when working on complex text problems in the process of their analysis, as well as when using effective methods for solving them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук І. В. 2011.pdf109.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.