Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534
Title: Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах
Other Titles: Creative approaches to the study of mathematics in primary school
Authors: Шевчук, І. В.
Keywords: творчість
складені текстові задачі
активізація розумової діяльності
аналітичне міркування
creativity
compound text tasks
activation of mental activity
analytical reasoning
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Шевчук І. В. Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах / І. В. Шевчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 478-483.
Abstract: У статті висвітлена актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів початкових класів засобами математики на різних етапах уроку при роботі над складеними текстовими задачами у процесі їх аналізу, а також при використанні ефективних методів їх розв’язування. The article highlights the urgency of the problem of developing creative thinking of primary school students by means of mathematics at different stages of the lesson when working on complex text problems in the process of their analysis, as well as when using effective methods for solving them.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевчук І. В. 2011.pdf109.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.