Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, І. В.-
dc.date.accessioned2021-05-18T07:41:32Z-
dc.date.available2021-05-18T07:41:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШевчук І. В. Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах / І. В. Шевчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 478-483.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534-
dc.description.abstractУ статті висвітлена актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів початкових класів засобами математики на різних етапах уроку при роботі над складеними текстовими задачами у процесі їх аналізу, а також при використанні ефективних методів їх розв’язування. The article highlights the urgency of the problem of developing creative thinking of primary school students by means of mathematics at different stages of the lesson when working on complex text problems in the process of their analysis, as well as when using effective methods for solving them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectскладені текстові задачіuk
dc.subjectактивізація розумової діяльностіuk
dc.subjectаналітичне міркуванняuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcompound text tasksuk
dc.subjectactivation of mental activityuk
dc.subjectanalytical reasoninguk
dc.titleТворчі підходи до вивчення математики в початкових класахuk
dc.title.alternativeCreative approaches to the study of mathematics in primary schooluk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук І. В. 2011.pdf109.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.