Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10804
Назва: Essence and specifics of reflective abilities in music teacher activity
Автори: Min, Shaoway
Ключові слова: reflection
self-evaluation
pedagogical reflection
reflective abilities
self-analysis
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Min Shaoway Essence and specifics of reflective abilities in music teacher activity / Shaoway Min // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 265-271.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the specifics of reflective activity and reflective abilities of music teachers, as well as the significance of this phenomenon for effective educational activity in the field of music art. Reflection is considered as a necessary condition of self-development and professional self-formation in the process of his music training. The essence of music teacher reflective abilities as a personal and professional metaformation is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10804
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Min Shaoway.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.