Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10679
Назва: Creation of stimulating and quaziprofessional educational environment as one of the main factors of formation future economists’ self-educational competence
Автори: Kasiiants, S. E.
Ключові слова: self-educational competence
professional training of economists
pedagogical conditions
quaziprofessional educational environment
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kasiiants S. E. Сreation of stimulating and quaziprofessional educational environment as one of the main factors of formation future economists’ self-educational competence / S. E. Kasiiants // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 145-151.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem of formation the future economists’ selfeducation competence at university. The content of the notion "pedagogical condition" is analyzed. The major pedagogical conditions optimizing the process of development of future economists’ self-educational skills are identified in the article. The effectiveness of creating stimulating and quaziprofessional educational environment during the process of future economists’ professional training with the purpose of forming their self-educational competence is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10679
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasiiants S.E..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.