Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10277
Назва: Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів
Інші назви: Organization of health-preserving educational process in primary school taking into account psychophysiological especially younger schoolchildren
Автори: Коваль, Л. В.
Ключові слова: здоров’язбережувальна організація
навчально-виховний процес
початкова школа
психофізіологічні особливості учнів
комфортні умови
health care organization
educational process
elementary school
psychophysiological features of students
comfortable conditions
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коваль Л. В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів / Л. В. Коваль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 23-25.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається вплив психофізіологічних особливостей молодших школярів на організацію здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі. The article reveals the influence of psychophysiological features of junior schoolchildren on the organization health-preserving educational process in primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10277
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваль Л. В. 2011.pdf138.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.