Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Л. В.-
dc.date.accessioned2020-12-09T21:30:04Z-
dc.date.available2020-12-09T21:30:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоваль Л. В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів / Л. В. Коваль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 23-25.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10277-
dc.description.abstractУ статті розкривається вплив психофізіологічних особливостей молодших школярів на організацію здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі. The article reveals the influence of psychophysiological features of junior schoolchildren on the organization health-preserving educational process in primary school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectздоров’язбережувальна організаціяuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectпсихофізіологічні особливості учнівuk
dc.subjectкомфортні умовиuk
dc.subjecthealth care organizationuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectelementary schooluk
dc.subjectpsychophysiological features of studentsuk
dc.subjectcomfortable conditionsuk
dc.titleОрганізація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярівuk
dc.title.alternativeOrganization of health-preserving educational process in primary school taking into account psychophysiological especially younger schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваль Л. В. 2011.pdf138.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.