Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10277
Title: Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів
Other Titles: Organization of health-preserving educational process in primary school taking into account psychophysiological especially younger schoolchildren
Authors: Коваль, Л. В.
Keywords: здоров’язбережувальна організація
навчально-виховний процес
початкова школа
психофізіологічні особливості учнів
комфортні умови
health care organization
educational process
elementary school
psychophysiological features of students
comfortable conditions
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Коваль Л. В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів / Л. В. Коваль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 23-25.
Abstract: У статті розкривається вплив психофізіологічних особливостей молодших школярів на організацію здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі. The article reveals the influence of psychophysiological features of junior schoolchildren on the organization health-preserving educational process in primary school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10277
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваль Л. В. 2011.pdf138.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.