Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10277| Title: | Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів |
| Other Titles: | Organization of health-preserving educational process in primary school taking into account psychophysiological especially younger schoolchildren |
| Authors: | Коваль, Л. В. |
| Keywords: | здоров’язбережувальна організація навчально-виховний процес початкова школа психофізіологічні особливості учнів комфортні умови health care organization educational process elementary school psychophysiological features of students comfortable conditions |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Коваль Л. В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів / Л. В. Коваль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 23-25. |
| Abstract: | У статті розкривається вплив психофізіологічних особливостей молодших школярів на організацію здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі. The article reveals the influence of psychophysiological features of junior schoolchildren on the organization health-preserving educational process in primary school. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10277 |
| Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Коваль Л. В. 2011.pdf | 138.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.