Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/987
Назва: Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу
Інші назви: Future teachers of elementary school college health-keeping com-petence formation in the educational environment of the pedagogical
Автори: Малишева, Леся Сергіївна
Malysheva, Lesia Serhiivna
Ключові слова: майбутні учителі початкової школи
здоров’язбережувальна компетентність
педагогічні умови
модель
методика
педагогічний коледж
студенти
психологічно безпечне середовище
future teachers of elementary school
health-keeping competence
pedagogical conditions
model
methodology
pedagogical college
students
psychologically safe environment
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Малишева, Л. С. Формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Леся Сергіївна Малишева; наук. кер. С. М. Кондратюк; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 20, [1] с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу. Визначено сутність феномена «здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи» і його структуру, у якій виділено змістовий, спрямувальний та операційний компоненти, критерії (когнітивно-інформаційний, мотиваційно-поведінковий, діяльнісно-регулятивний) та показники, схарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) сформованості досліджуваного конструкту. The problem of future teachers of elementary school healthcare-keeping formation competence in the educational environment of the pedagogical college is investigated in the dissertation. The essence of the phenomenon of «future teachers of elementary school health-keeping competence» and its structure are defined by the author in the dissertation. The structure of the «future teachers of elementary school health-keeping competence» includes: the content, orientation and operational components, criteria (cognitive-informational, motivational-behavioral, activity-regulative) and indicators are highlighted, are determined, the levels are quantified (sufficient, satisfactory, low) formation of the investigated construct.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/987
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malysheva.aref.pdf233.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.