Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/976
Назва: Методика збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основі
Інші назви: Methods of enrichment of junior schoolchildren’s speech with ethnoculture studies vocabulary on the intersubject basis
Автори: Максимчук, Ганна Миколаївна
Maksymchuk, Hanna Mykolaivna
Ключові слова: збагачення мовлення
молодші школярі
етнокультурознавча лексика
міжпредметні зв’язки
speech enrichment
junior schoolchildren
ethnoculture studies vocabulary
intersubject relations
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Максимчук, Г. М. Методика збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ганна Миколаївна Максимчук; наук. кер. Н. І. Луцан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджувалася проблема збагачення мовлення молодших школярів етнокультуро-знавчою лексикою на міжпредметній основі. Розроблено експериментальну модель збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основі, визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення міжпредметних зв’язків у збагаченні мовлення учнів етнокультурознавчою лексикою; взаємозв’язок українознавчого, соціокультурного та мовленнєвого компонентів у навчально-виховному процесі початкової школи; занурення учнів в активну діяльність українознавчої та народознавчої спрямованості; стимулювання оцінно-контрольних дій учнів у процесі навчально-мовленнєвої діяльності. The thesis is devoted to the problem of enrichment of junior schoolchildren’s speech with ethnoculture studies vocabulary on the intersubject basis. An experimental model of enrichment of junior schoolchild-ren’s speech with ethnoculture studies vocabulary on the intersubject basis was worked out, pedagogical conditions of its realization were determined: provision with intersubject relations in the enrichment of schoolchildren with ethnoculture studies vocabulary; interconnection of Ukrainian studies, sociocultural, and speech components in the teaching-educational process of primary school; schoolchildren’s engage-ment in vigorous activity of Ukrainian and folklore studies direction; schoolchildren’s evaluation-control actions stimulation in the process of educational-speech activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/976
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maksymchuk.aref.pdf179.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.