Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксимчук, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorMaksymchuk, Hanna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2018-12-04T12:21:17Z-
dc.date.available2018-12-04T12:21:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМаксимчук, Г. М. Методика збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ганна Миколаївна Максимчук; наук. кер. Н. І. Луцан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/976-
dc.description.abstractУ дисертації досліджувалася проблема збагачення мовлення молодших школярів етнокультуро-знавчою лексикою на міжпредметній основі. Розроблено експериментальну модель збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основі, визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення міжпредметних зв’язків у збагаченні мовлення учнів етнокультурознавчою лексикою; взаємозв’язок українознавчого, соціокультурного та мовленнєвого компонентів у навчально-виховному процесі початкової школи; занурення учнів в активну діяльність українознавчої та народознавчої спрямованості; стимулювання оцінно-контрольних дій учнів у процесі навчально-мовленнєвої діяльності. The thesis is devoted to the problem of enrichment of junior schoolchildren’s speech with ethnoculture studies vocabulary on the intersubject basis. An experimental model of enrichment of junior schoolchild-ren’s speech with ethnoculture studies vocabulary on the intersubject basis was worked out, pedagogical conditions of its realization were determined: provision with intersubject relations in the enrichment of schoolchildren with ethnoculture studies vocabulary; interconnection of Ukrainian studies, sociocultural, and speech components in the teaching-educational process of primary school; schoolchildren’s engage-ment in vigorous activity of Ukrainian and folklore studies direction; schoolchildren’s evaluation-control actions stimulation in the process of educational-speech activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзбагачення мовленняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectетнокультурознавча лексикаuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectspeech enrichmentuk
dc.subjectjunior schoolchildrenuk
dc.subjectethnoculture studies vocabularyuk
dc.subjectintersubject relationsuk
dc.titleМетодика збагачення мовлення молодших школярів етнокультурознавчою лексикою на міжпредметній основіuk
dc.title.alternativeMethods of enrichment of junior schoolchildren’s speech with ethnoculture studies vocabulary on the intersubject basisuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maksymchuk.aref.pdf179.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.