Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9014
Назва: Социально-философский анализ средств обьективации куррикулума
Інші назви: Соціально-філософський аналіз засобів об`єктивації курикулуму
Socio-philosohic analysis of the curriculum objectivation instrumentalities
Автори: Микулинская, Ольга Сергеевна
Мікулінська, Ольга Сергіївна
Mikulinska, Olga Sergiivna
Ключові слова: правосознание
куррикулум
образовательно-правовая норма
объективность
интеллектуальная элита
правосвідомість
курикулум
освітньо-правова норма
об’єктивність
інтелектуальна еліта
sense of justice
curriculum
educational and legal norm
objectivity
intellectual elite
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Микулинская О. С. Социально-философский анализ средств обьективации куррикулума / О. С. Микулинская // Перспективи. – 2011. – №4. – С. 91-95.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается концепция развития правосознания как базисный пункт в объективации идеального содержания куррикулума и подчеркивается роль элит в генерировании социального прогресса. В статті розглядається концепція розвитку правосвідомості як базисний пункт в об’єктивуванні ідеального вмісту курикулуму і підкреслюється роль еліт в генеруванні соціального прогресу. The conception of development of sense of justice as a basic point in the objectivation of ideal contents of curriculum and the role of elites in generation of social progress is being considered and emphasized іn the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9014
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikulinska. 2011.pdf302.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.