Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912
Назва: Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода
Автори: Мазурок, Тетяна Леонідівна
Мазурок, Татьяна Леонидовна
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Ключові слова: обучение
адаптивное управление
синергетическая модель
синергетический подход
модель системы межпредметных связей
структурно-параметрическая модель
нейро-нечеткий анализ
сеть Хопфилда
навчання
адаптивне управління
синергетична модель
синергетичний підхід
модель системи міжпредметних зв'язків
структурно-параметрична модель
нейро-нечіткий аналіз
сеть Хопфилда
training
adaptive control
synergistic model
synergistic approach
модель системы межпредметных связей
structural parametric model
neuro fuzzy analysis
Hopfield network
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національна академія наук України, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук України
Бібліографічний опис: Мазурок Т. Л. Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода / Т. Л. Мазурок // Кибернетика и вычислительная техника. - 2013. - Вып. 172. - С. 49-60.
Короткий огляд (реферат): В рамках развития синергетической модели управления обучением разработана модель системы межпредметных связей. Сформирована структурно-параметрическая модель системы межпредметных связей позволяющая автоматизировать адаптивный процесс интегрирования учебных дисциплин на основе использования нейро-нечеткого анализа и сети Хопфилда для определения коэффициентов интеграции. Приведены результаты компьютерных экспериментов. В межах розвитку синергетичної моделі управління навчанням розроблено модель системи міжпредметних зв`язків. Сформовано структурно-параметричну модель системи міжпредметних зв`язків, що дозволяє автоматизувати адаптивний процес інтегрування навчальних дисциплін на основі використання нейрон-нечіткого аналізу та мережі Хопфілда для визначення коефіцієнтів інтеграції. Наведено результати комп`ютерних експериментів. As part of the development of a synergetic model of learning management, a model of a system of intersubject connections has been developed. A structural-parametric model of a system of interdisciplinary connections has been formed, which allows automating the adaptive process of integrating academic disciplines based on the use of neuro-fuzzy analysis and Hopfield's network to determine the integration coefficients. The results of computer experiments are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazurok. 2013.pdf247.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.