Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912
Title: | Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода |
Authors: | Мазурок, Тетяна Леонідівна Мазурок, Татьяна Леонидовна Mazurok, Tetyana Leonidivna |
Keywords: | обучение адаптивное управление синергетическая модель синергетический подход модель системы межпредметных связей структурно-параметрическая модель нейро-нечеткий анализ сеть Хопфилда навчання адаптивне управління синергетична модель синергетичний підхід модель системи міжпредметних зв'язків структурно-параметрична модель нейро-нечіткий аналіз сеть Хопфилда training adaptive control synergistic model synergistic approach модель системы межпредметных связей structural parametric model neuro fuzzy analysis Hopfield network |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Національна академія наук України, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук України |
Citation: | Мазурок Т. Л. Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода / Т. Л. Мазурок // Кибернетика и вычислительная техника. - 2013. - Вып. 172. - С. 49-60. |
Abstract: | В рамках развития синергетической модели управления обучением разработана модель системы межпредметных связей. Сформирована структурно-параметрическая модель системы межпредметных связей позволяющая автоматизировать адаптивный процесс интегрирования учебных дисциплин на основе использования нейро-нечеткого анализа и сети Хопфилда для определения коэффициентов интеграции. Приведены результаты компьютерных экспериментов. В межах розвитку синергетичної моделі управління навчанням розроблено модель системи міжпредметних зв`язків. Сформовано структурно-параметричну модель системи міжпредметних зв`язків, що дозволяє автоматизувати адаптивний процес інтегрування навчальних дисциплін на основі використання нейрон-нечіткого аналізу та мережі Хопфілда для визначення коефіцієнтів інтеграції. Наведено результати комп`ютерних експериментів. As part of the development of a synergetic model of learning management, a model of a system of intersubject connections has been developed. A structural-parametric model of a system of interdisciplinary connections has been formed, which allows automating the adaptive process of integrating academic disciplines based on the use of neuro-fuzzy analysis and Hopfield's network to determine the integration coefficients. The results of computer experiments are presented. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912 |
Appears in Collections: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mazurok. 2013.pdf | 247.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.