Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазурок, Тетяна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Мазурок, Татьяна Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Mazurok, Tetyana Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-12T10:34:00Z | - |
dc.date.available | 2020-08-12T10:34:00Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Мазурок Т. Л. Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода / Т. Л. Мазурок // Кибернетика и вычислительная техника. - 2013. - Вып. 172. - С. 49-60. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912 | - |
dc.description.abstract | В рамках развития синергетической модели управления обучением разработана модель системы межпредметных связей. Сформирована структурно-параметрическая модель системы межпредметных связей позволяющая автоматизировать адаптивный процесс интегрирования учебных дисциплин на основе использования нейро-нечеткого анализа и сети Хопфилда для определения коэффициентов интеграции. Приведены результаты компьютерных экспериментов. В межах розвитку синергетичної моделі управління навчанням розроблено модель системи міжпредметних зв`язків. Сформовано структурно-параметричну модель системи міжпредметних зв`язків, що дозволяє автоматизувати адаптивний процес інтегрування навчальних дисциплін на основі використання нейрон-нечіткого аналізу та мережі Хопфілда для визначення коефіцієнтів інтеграції. Наведено результати комп`ютерних експериментів. As part of the development of a synergetic model of learning management, a model of a system of intersubject connections has been developed. A structural-parametric model of a system of interdisciplinary connections has been formed, which allows automating the adaptive process of integrating academic disciplines based on the use of neuro-fuzzy analysis and Hopfield's network to determine the integration coefficients. The results of computer experiments are presented. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Національна академія наук України, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук України | uk |
dc.subject | обучение | uk |
dc.subject | адаптивное управление | uk |
dc.subject | синергетическая модель | uk |
dc.subject | синергетический подход | uk |
dc.subject | модель системы межпредметных связей | uk |
dc.subject | структурно-параметрическая модель | uk |
dc.subject | нейро-нечеткий анализ | uk |
dc.subject | сеть Хопфилда | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | адаптивне управління | uk |
dc.subject | синергетична модель | uk |
dc.subject | синергетичний підхід | uk |
dc.subject | модель системи міжпредметних зв'язків | uk |
dc.subject | структурно-параметрична модель | uk |
dc.subject | нейро-нечіткий аналіз | uk |
dc.subject | сеть Хопфилда | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | adaptive control | uk |
dc.subject | synergistic model | uk |
dc.subject | synergistic approach | uk |
dc.subject | модель системы межпредметных связей | uk |
dc.subject | structural parametric model | uk |
dc.subject | neuro fuzzy analysis | uk |
dc.subject | Hopfield network | uk |
dc.title | Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mazurok. 2013.pdf | 247.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.