Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазурок, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorМазурок, Татьяна Леонидовна-
dc.contributor.authorMazurok, Tetyana Leonidivna-
dc.date.accessioned2020-08-12T10:34:00Z-
dc.date.available2020-08-12T10:34:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМазурок Т. Л. Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода / Т. Л. Мазурок // Кибернетика и вычислительная техника. - 2013. - Вып. 172. - С. 49-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8912-
dc.description.abstractВ рамках развития синергетической модели управления обучением разработана модель системы межпредметных связей. Сформирована структурно-параметрическая модель системы межпредметных связей позволяющая автоматизировать адаптивный процесс интегрирования учебных дисциплин на основе использования нейро-нечеткого анализа и сети Хопфилда для определения коэффициентов интеграции. Приведены результаты компьютерных экспериментов. В межах розвитку синергетичної моделі управління навчанням розроблено модель системи міжпредметних зв`язків. Сформовано структурно-параметричну модель системи міжпредметних зв`язків, що дозволяє автоматизувати адаптивний процес інтегрування навчальних дисциплін на основі використання нейрон-нечіткого аналізу та мережі Хопфілда для визначення коефіцієнтів інтеграції. Наведено результати комп`ютерних експериментів. As part of the development of a synergetic model of learning management, a model of a system of intersubject connections has been developed. A structural-parametric model of a system of interdisciplinary connections has been formed, which allows automating the adaptive process of integrating academic disciplines based on the use of neuro-fuzzy analysis and Hopfield's network to determine the integration coefficients. The results of computer experiments are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональна академія наук України, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук Україниuk
dc.subjectобучениеuk
dc.subjectадаптивное управлениеuk
dc.subjectсинергетическая модельuk
dc.subjectсинергетический подходuk
dc.subjectмодель системы межпредметных связейuk
dc.subjectструктурно-параметрическая модельuk
dc.subjectнейро-нечеткий анализuk
dc.subjectсеть Хопфилдаuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectадаптивне управлінняuk
dc.subjectсинергетична модельuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectмодель системи міжпредметних зв'язківuk
dc.subjectструктурно-параметрична модельuk
dc.subjectнейро-нечіткий аналізuk
dc.subjectсеть Хопфилдаuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectadaptive controluk
dc.subjectsynergistic modeluk
dc.subjectsynergistic approachuk
dc.subjectмодель системы межпредметных связейuk
dc.subjectstructural parametric modeluk
dc.subjectneuro fuzzy analysisuk
dc.subjectHopfield networkuk
dc.titleАдаптивное управление обучением на основе синергетического подходаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazurok. 2013.pdf247.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.