Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8087
Назва: Підготовка майбутніх судноводіїів до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Інші назви: Future navigators’ training to cross-cultural communication by means of information and communication technologies
Автори: Бузовська, Юлія Федорівна
Buzovska, Yuliia Fedorivna
Ключові слова: міжкультурне спілкування
майбутні судноводії
підготовка до міжкультурного спілкування
педагогічні умови
засоби інформаційно-комунікаційних технологій
модель підготовки майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами ІКТ
cross-cultural communication
future navigators
training to crosscultural communication
preparedness to cross-cultural communication
pedagogical conditions
means of information and communication technologies
pedagogical conditions
means of information and communication technologies
the model of future navigators’ training to cross-cultural communication by means of ICT
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бузовська Ю. Ф. Підготовка майбутніх судноводіїів до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Федорівна Бузовська; наук. кер. І. М. Богданова. – Одеса, 2020. – 323 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації представлено дослідження проблеми підготовки майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами інформаційно- комунікаційних технологій. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномену «підготовка майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій». Проаналізовано структуру феномену «підготовленість майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій» з такими компонентами, як мотиваційно-когнітивний, діяльнісно-креативний та особистісно-рефлексійний. The dissertation presents the research of the problem of future navigators’ training to cross-cultural communication by means of information and communication technologies (ICT). The essence of the phenomenon of “future navigators’ training to cross-cultural communication by means of information and communication technologies" has been defined and scientifically substantiated. The structure of the phenomenon of “future navigators’ preparedness to cross-cultural communication by means of information and communication technologies” has been analyzed and such structural components as motivational-and-cognitive, action-and-creativity-centered, and personal-and-reflexive have been defined. The criteria of the investigated construct of “future navigators’ preparedness to cross-cultural communication by means of information and communication technologies” (mindset-and-contents, operational-andcreative, and individual-and-evaluative) with the corresponding indicators have been 21 defined, the levels of future navigators’ preparedness to cross-cultural communication (high, satisfactory, and low) have been characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8087
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buzovska Yuliia Fedorivna 2020.pdf2.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.