Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/801
Назва: Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти
Інші назви: Теоретико-методические основы формирования профессиональной мобильности будущего специалиста начального образования
Theoretical and methodological principles of forming the professional mobility of the future teacher of primary education
Автори: Пріма, Раїса Миколаївна
Прима, Раиса Николаевна
Prima, Raisa Mykolaivna
Ключові слова: мобільність
професійна мобільність
майбутній фахівець
початкова освіта
експериментальна модель
методика формування професійної мобільності
мобильность
профессиональная мобильность
будущий специалист
начальное образование
экспериментальная модель
методика формирования профессинальной мобильности
mobility
professional mobility
the future teacher of primary education
experimental model
methodica of forming the professional mobility
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Пріма, Р. М. Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Раїса Миколаївна Пріма; наук. консультант Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 42 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження феномена професійна мобільність педагога, обґрунтовано концептуальні засади формування означеної якості вчителя школи першого ступеня. Розроблено експериментальну модель та методику формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти в системі підготовки бакалаврів та магістрів. В диссертации научно обосновано концепцию формирования профессиональной мобильности будущего специалиста начального образования и предложен системно-интегративный подход к решению данной научной проблемы. The concept of forming the professional mobility of the future teacher of primary education is scientifically developed in the thesis. The systematic approach is also offered in order to solve the scientific problem. The theretical and methodological principles are defined which study teacher professional mobility phenomenon. The scientific approaches are analised which characterize the problem of the thesis and the category «professional mobility» of teacher which form the quality of a primary school teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/801
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пріма Раїса Миколаївна.aref.pdf376.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.