Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/801
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пріма, Раїса Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Прима, Раиса Николаевна | - |
dc.contributor.author | Prima, Raisa Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-25T08:18:20Z | - |
dc.date.available | 2018-10-25T08:18:20Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Пріма, Р. М. Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Раїса Миколаївна Пріма; наук. консультант Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 42 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/801 | - |
dc.description.abstract | У дисертації висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження феномена професійна мобільність педагога, обґрунтовано концептуальні засади формування означеної якості вчителя школи першого ступеня. Розроблено експериментальну модель та методику формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти в системі підготовки бакалаврів та магістрів. В диссертации научно обосновано концепцию формирования профессиональной мобильности будущего специалиста начального образования и предложен системно-интегративный подход к решению данной научной проблемы. The concept of forming the professional mobility of the future teacher of primary education is scientifically developed in the thesis. The systematic approach is also offered in order to solve the scientific problem. The theretical and methodological principles are defined which study teacher professional mobility phenomenon. The scientific approaches are analised which characterize the problem of the thesis and the category «professional mobility» of teacher which form the quality of a primary school teacher. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мобільність | uk |
dc.subject | професійна мобільність | uk |
dc.subject | майбутній фахівець | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | експериментальна модель | uk |
dc.subject | методика формування професійної мобільності | uk |
dc.subject | мобильность | uk |
dc.subject | профессиональная мобильность | uk |
dc.subject | будущий специалист | uk |
dc.subject | начальное образование | uk |
dc.subject | экспериментальная модель | uk |
dc.subject | методика формирования профессинальной мобильности | uk |
dc.subject | mobility | uk |
dc.subject | professional mobility | uk |
dc.subject | the future teacher of primary education | uk |
dc.subject | experimental model | uk |
dc.subject | methodica of forming the professional mobility | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти | uk |
dc.title.alternative | Теоретико-методические основы формирования профессиональной мобильности будущего специалиста начального образования | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological principles of forming the professional mobility of the future teacher of primary education | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пріма Раїса Миколаївна.aref.pdf | 376.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.