Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7850
Назва: Про структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності
Інші назви: О структуре готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно-оздоровительной деятельности
On the structure of readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health activities
Автори: Кравченко, Ю. В.
Kravchenko, Yu. V.
Ключові слова: майбутній учитель фізичної культури
фізкультурно-оздоровча діяльність
педагогічна взаємодія
навчально-виховне середовище школи
будущий учитель физической культуры
физкультурно-оздоровительная деятельность
педагогическое взаимодействие
учебно-воспитательная среда школы
future physical education teacher
physical culture and health-improving activity
pedagogical interaction
educational environment of the school
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Кравченко Ю. В. Про структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності / Ю. В. Кравченко // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно- оздоровчій діяльності. Виділено такі структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності, як: мотиваційно-ціннісний, змістовий, діяльнісно- поведінковий та особистісний. The article identifies the structural components of the readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health activities. The following structural components of the readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health-improving activities are distinguished: motivational-value, semantic, activity-behavioral and personal. В статье определены структурные компоненты готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно оздоровительной деятельности. Выделены следующие структурные компоненты готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно-оздоровительной деятельности, как: мотивационно-ценностный, содержательный, деятельностно-поведенческий и личностный.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7850
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko Yu. V. 2017.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.