Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7850
Title: Про структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності
Other Titles: О структуре готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно-оздоровительной деятельности
On the structure of readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health activities
Authors: Кравченко, Ю. В.
Kravchenko, Yu. V.
Keywords: майбутній учитель фізичної культури
фізкультурно-оздоровча діяльність
педагогічна взаємодія
навчально-виховне середовище школи
будущий учитель физической культуры
физкультурно-оздоровительная деятельность
педагогическое взаимодействие
учебно-воспитательная среда школы
future physical education teacher
physical culture and health-improving activity
pedagogical interaction
educational environment of the school
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Кравченко Ю. В. Про структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності / Ю. В. Кравченко // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 100-103.
Abstract: У статті визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно- оздоровчій діяльності. Виділено такі структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності, як: мотиваційно-ціннісний, змістовий, діяльнісно- поведінковий та особистісний. The article identifies the structural components of the readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health activities. The following structural components of the readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health-improving activities are distinguished: motivational-value, semantic, activity-behavioral and personal. В статье определены структурные компоненты готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно оздоровительной деятельности. Выделены следующие структурные компоненты готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно-оздоровительной деятельности, как: мотивационно-ценностный, содержательный, деятельностно-поведенческий и личностный.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7850
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko Yu. V. 2017.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.