Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Ю. В.-
dc.contributor.authorKravchenko, Yu. V.-
dc.date.accessioned2020-05-29T13:06:31Z-
dc.date.available2020-05-29T13:06:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКравченко Ю. В. Про структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності / Ю. В. Кравченко // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 100-103.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7850-
dc.description.abstractУ статті визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно- оздоровчій діяльності. Виділено такі структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльності, як: мотиваційно-ціннісний, змістовий, діяльнісно- поведінковий та особистісний. The article identifies the structural components of the readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health activities. The following structural components of the readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health-improving activities are distinguished: motivational-value, semantic, activity-behavioral and personal. В статье определены структурные компоненты готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно оздоровительной деятельности. Выделены следующие структурные компоненты готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно-оздоровительной деятельности, как: мотивационно-ценностный, содержательный, деятельностно-поведенческий и личностный.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectмайбутній учитель фізичної культуриuk
dc.subjectфізкультурно-оздоровча діяльністьuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectнавчально-виховне середовище школиuk
dc.subjectбудущий учитель физической культурыuk
dc.subjectфизкультурно-оздоровительная деятельностьuk
dc.subjectпедагогическое взаимодействиеuk
dc.subjectучебно-воспитательная среда школыuk
dc.subjectfuture physical education teacheruk
dc.subjectphysical culture and health-improving activityuk
dc.subjectpedagogical interactionuk
dc.subjecteducational environment of the schooluk
dc.titleПро структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної взаємодії у фізкультурно-оздоровчій діяльностіuk
dc.title.alternativeО структуре готовности будущих учителей физической культуры к педагогическому взаимодействию в физкультурно-оздоровительной деятельностиuk
dc.title.alternativeOn the structure of readiness of future physical education teachers for pedagogical interaction in physical culture and health activitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko Yu. V. 2017.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.