Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7472
Назва: Соціально- педагогічна проблема важковиховуваності дітей
Інші назви: Socio-pedagogical problem of underweight of children
Автори: Колесник, Алла Георгіївна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Ключові слова: важковиховувана дитина
педагогічна занедбаність
обдарованість
гіперактивність
девіантна поведінка
конфліктні ситуації
загальноприйняті норми
соціально негативні настанови
макро та мікросередовища
корекційно-виховний вплив
weight-bearing child
pedagogical neglect
genius
hyperactivity
deviant behavior
conflict situations
generally accepted norms
socially negative attitudes
macro and microenvironment
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Бібліографічний опис: Колесник А. Г. Соціально- педагогічна проблема важковиховуваності дітей / А. Г. Колесник // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О.Сухомлинського : зб. наукових праць. – 2018. – №3(62). – С. 157-161.
Короткий огляд (реферат): Важковиховуваність соціально-педагогічного походження, випливає з умов педагогічно несприятливого або асоціального середовища, яке створює соціально негативні настанови, що виявляються в неорганізованості, недисциплінованості, у асоціальних діях дітей. Важковиховуваність особистості дитини є наслідком неправильної навчально-виховної роботи в результаті якої порушуються зв'язки особистості із середовищем, відносини з навколишніми здобувають конфліктний характер, поводження починає усе більше відхилятися від загальноприйнятих норм і дитина стає важковиховуваною. Difficult social and pedagogical occurrence is based from the conditions of the pedagogically unacceptable and asocial environment, which creates negative prerequisites that manifest themselves in the lack of organization and asocial activities of children. The child’s personality’s difficulty of reproducibility is the result of improperly vocal educational work, as a result of which the individual’s relations with the environment are broken, relations with the outside become more uneasy, behavior begins to move away from the generally accepted norms and the child becomes difficult to learn.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7472
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2018.pdf291.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.