Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7472
Title: | Соціально- педагогічна проблема важковиховуваності дітей |
Other Titles: | Socio-pedagogical problem of underweight of children |
Authors: | Колесник, Алла Георгіївна Kolesnyk, Alla Georgiіvna |
Keywords: | важковиховувана дитина педагогічна занедбаність обдарованість гіперактивність девіантна поведінка конфліктні ситуації загальноприйняті норми соціально негативні настанови макро та мікросередовища корекційно-виховний вплив weight-bearing child pedagogical neglect genius hyperactivity deviant behavior conflict situations generally accepted norms socially negative attitudes macro and microenvironment |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського |
Citation: | Колесник А. Г. Соціально- педагогічна проблема важковиховуваності дітей / А. Г. Колесник // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О.Сухомлинського : зб. наукових праць. – 2018. – №3(62). – С. 157-161. |
Abstract: | Важковиховуваність соціально-педагогічного походження, випливає з умов педагогічно несприятливого або асоціального середовища, яке створює соціально негативні настанови, що виявляються в неорганізованості, недисциплінованості, у асоціальних діях дітей. Важковиховуваність особистості дитини є наслідком неправильної навчально-виховної роботи в результаті якої порушуються зв'язки особистості із середовищем, відносини з навколишніми здобувають конфліктний характер, поводження починає усе більше відхилятися від загальноприйнятих норм і дитина стає важковиховуваною. Difficult social and pedagogical occurrence is based from the conditions of the pedagogically unacceptable and asocial environment, which creates negative prerequisites that manifest themselves in the lack of organization and asocial activities of children. The child’s personality’s difficulty of reproducibility is the result of improperly vocal educational work, as a result of which the individual’s relations with the environment are broken, relations with the outside become more uneasy, behavior begins to move away from the generally accepted norms and the child becomes difficult to learn. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7472 |
Appears in Collections: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2018.pdf | 291.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.