Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6677
Назва: Стан підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва на констатувальному етапі експерименту
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: майбутні вчителі
підготовка до педагогічного наставництва
критерії підготовленості
показники підготовленості
рівні підготовленості
future teachers
preparedness to pedagogical tutorship
criteria
levels of preparedness
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернівецький національний університет
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Стан підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва на констатувальному етапі експерименту / Т. Ю. Осипова // Вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. Серія : Педагогіка та психологія. Чернівецький національний університет. Вип. 738. - Чернівці, 2015. - С. 136–144.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано вибір когнітивного, технологічного й особистісного критеріїв, за допомогою яких визначався стан підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва, подано якісну характеристику рівнів підготовленості студентів до наставницької діяльності, наведено результати, одержані на констатувальному етапі експериментального дослідження. The article presents the choice of cognitive, technological and personal criteria according to which the state of future teachers’ preparedness to pedagogical tutorship has been determined, the quality description of the levels of students’ preparedness to tutorship has been presented, the results having been got at establishing stage of experimental research have been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6677
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stan pidg.pdf448.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.