Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6677
Title: Стан підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва на констатувальному етапі експерименту
Authors: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Keywords: майбутні вчителі
підготовка до педагогічного наставництва
критерії підготовленості
показники підготовленості
рівні підготовленості
future teachers
preparedness to pedagogical tutorship
criteria
levels of preparedness
Issue Date: 2015
Publisher: Чернівецький національний університет
Citation: Осипова Т. Ю. Стан підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва на констатувальному етапі експерименту / Т. Ю. Осипова // Вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. Серія : Педагогіка та психологія. Чернівецький національний університет. Вип. 738. - Чернівці, 2015. - С. 136–144.
Abstract: У статті обґрунтовано вибір когнітивного, технологічного й особистісного критеріїв, за допомогою яких визначався стан підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва, подано якісну характеристику рівнів підготовленості студентів до наставницької діяльності, наведено результати, одержані на констатувальному етапі експериментального дослідження. The article presents the choice of cognitive, technological and personal criteria according to which the state of future teachers’ preparedness to pedagogical tutorship has been determined, the quality description of the levels of students’ preparedness to tutorship has been presented, the results having been got at establishing stage of experimental research have been given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6677
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stan pidg.pdf448.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.