Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6287
Назва: Pedagogical conditions of future preschool teachers’ intellectual development
Інші назви: Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки
Педагогические условия интеллектуального развития будущих воспитателей в процессе профессиональной подготовки
Автори: Karpova, Ella Eduardivna
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Карпова, Элла Эдуардовна
Карпова, Елла Едуардівна
Кудрявцева, Олена Альбертівна
Кудрявцева, Елена Альбертовна
Ключові слова: майбутні вихователі
професійна підготовка
інтелектуальний розвиток
критерії
показники і рівні інтелектуального розвитку
педагогічні умови
будущие воспитатели
профессиональная подготовка
интеллектуальное развитие
критерии
показатели и уровни интеллектуального развития
педагогические условия
future educators
professional training
intellectual development
criteria
indicators and levels of in-tellectual development
pedagogical conditions
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Karpova E. Pedagogical conditions of future preschool teachers’ intellectual development / E. Karpova, O. Kudriavtseva // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 17-23.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – на основі теоретичного осмислення досліджуваної проблеми визначити та експериментально перевірити педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки у педагогічному університеті. Описано етапи експериментального дослідження (констатувальний, формувальний, контрольний), сутність якого полягала у вивченні рівня інтелектуального розвитку майбутніх вихователів, розробці педагогічних умов для підвищенні ефективності його розвитку. The paper aims to present and experimentally verify pedagogical conditions of the intellectual development of fu-ture preschool teachers in the process of professional training at a pedagogical university. The following pedagogical conditions have been selected: stimulation of intellectual activity of students during lessons; activation of independent cognitive activity of students in extra-curricular time; provision of systematic pedagogical quality control of pedagogical knowledge using modern methods of rating assessment; developing students’ stable cognitive motivation. Цель статьи - на основе теоретического осмысления исследуемой проблемы определить и экспериментально проверить педагогические условия интеллектуального развития будущих воспитателей в процессе профессиональной подготовки в педагогическом университете. Описаны этапы экспериментального исследования (констатирующий, формирующий, контрольный), сущность которого заключалась в изучении уровня интеллектуального развития будущих воспитателей, разработке педагогических условий для повышении эффективности его развития.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6287
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ella Karpova.pdf559.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.