Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти
Інші назви: Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education
Автори: Савченко, Лариса Олексіївна
Savchenko, Larysa Aleksijivna
Ключові слова: професійна підготовка вчителя
якість освіти
підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти
педагогічна діагностика
модель підготовки до педагогічної діагностики
teacher’s professional training
quality of education
quality of training
pedagogical diagnostics
structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education
Дата публікації: 2014
Видавництво: Криворізький національний університет, Криворізький педагогічний інститут
Бібліографічний опис: Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДНВЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. – Одеса, 2014. – 594 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченко Лариса Олексіївна.pdf4.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.