Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorSavchenko, Larysa Aleksijivna-
dc.date.accessioned2018-10-08T10:58:25Z-
dc.date.available2018-10-08T10:58:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДНВЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. – Одеса, 2014. – 594 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/610-
dc.description.abstractДослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКриворізький національний університет, Криворізький педагогічний інститутuk
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectпідготовленість до педагогічної діагностики якості освітиuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectмодель підготовки до педагогічної діагностикиuk
dc.subjectteacher’s professional traininguk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjectquality of traininguk
dc.subjectpedagogical diagnosticsuk
dc.subjectstructural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of educationuk
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освітиuk
dc.title.alternativeTheoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of educationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савченко Лариса Олексіївна.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.