Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Title: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти
Other Titles: Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education
Authors: Савченко, Лариса Олексіївна
Savchenko, Larysa Aleksijivna
Keywords: професійна підготовка вчителя
якість освіти
підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти
педагогічна діагностика
модель підготовки до педагогічної діагностики
teacher’s professional training
quality of education
quality of training
pedagogical diagnostics
structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education
Issue Date: 2014
Publisher: Криворізький національний університет, Криворізький педагогічний інститут
Citation: Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДНВЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. – Одеса, 2014. – 594 с.
Abstract: Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/610
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савченко Лариса Олексіївна.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.